Najnowsze wpisy, strona 1


Czy istnieje najskuteczniejsza forma reklamy?...
Autor: malind6
25 kwietnia 2016, 17:53

Istnieje wiele form reklamy, może to być reklama w radiu, w prasie, czy w telewizji. Wraz z postępem technologicznym coraz bardziej popularne stały się reklamy w Internecie. Ostatnimi czasy reklama w Internecie jest czymś wręcz wymaganym. Coraz więcej osób każdego dnia regularnie korzysta z Internetu. Firmy poprzez strony internetowe mogą mieć kontakt z klientami w każdej chwili. A zatem czy istnieje najskuteczniejsza forma reklamy? Oczywiście, że nie. Każda reklama pod warunkiem, że jest dobrze przemyślana, oddziałuje pozytywnie na ludzi i zapada w pamięci jest dobra. Ogromną przewagą reklamy w Internecie nad tą w telewizji jest cena. Reklamy w telewizji kosztują całkiem sporo i nie każą firmę stać na taki wydatek. Jednak nie ma się co dziwić, reklamy, które możemy zobaczyć w telewizji silnie oddziałują na człowieka. Zwłaszcza na dzieci maja ogromny wpływ. Zdecydowanie najmniej skuteczną forma reklamy jest reklama w prasie. Z biegiem czasu używana w coraz mniejszym stopniu. O skuteczności takiej reklamy świadczy przede wszystkim nakład czasopisma i częstotliwość ukazywania. Jeszcze jakiś czas temu reklama w prasie była najlepszym sposobem komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, teraz zdecydowanie na czele jest Internet oraz w dalszym ciągu reklama telewizyjna. Firmy starają się w jak najlepszy sposób zareklamować swój produkt lub swoją usługę. Tak naprawdę zawsze najważniejsza będzie treść reklamy, zatem należy pamiętać, że nie wszystkie reklamy, które widzimy w telewizji są dobre, wiemy natomiast, że dane przedsiębiorstwo dysponuje dużym kapitałem, co również jest znaczące. Często firmy korzystają z usług agencji reklamowych, którzy zajmują się daną kampanią reklamową. Jest to znakomity pomysł, pod warunkiem, że agencja zna docelowych klientów firmy oraz wie co ma komunikować. Zmiana komunikacji firmy rzadko kiedy osiąga właściwy cel i nie jest to zalecane działanie. Zmiana komunikacji może spowodować nieodwracalne skutki, a nawet upadek firmy.